Hemtentan inne

Har nyss skickat in hemtentan, känns skönt, men känns inte som att den är helt hundra. Orkar helt enkelt inte lägga ner nån mer energi på den så nu återstår det bara att hålla tummarna och hoppas på ett under, hehe.

Va och tränade Zumba innan. Kändes skönt att röra lite på sig efter jul, men halvvägs in fick jag ont i huvet. Antagligen för att jag inte ätit så mycket innan och för att jag kanske tog i lite för mycket i början. Kommer säkert ha träningsvärk imån men det är bara skönt!

Ikväll ska jag hem till Cissy och Kent på spelkväll. Zandra är inte helt kry så de kommer nog inte. Men det blir den lilla trion iaf :)

Från nyårsafton. Hade problem med att bli bra på kort men denna är helt okej ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0