Nyårsaftonen

Hade en riktigt rolig nyårsafton igår med mina vänner. Våldgästade Z&J redan vid två för hade inget att göra,hehe. Hade gott om tid att förbereda och göra oss fina. Vi hade väldigt god mat också; till förrätt enkel sallad,baguett med chevreost (?) som va inne i ugnen, mycket gott, till varmrätt potatisgratäng, oxfilé, haricotsverts och bacon, också väldigt gott och till efterrätt va det cheesecake i glas. Har nog aldrig ätit så god mat som man gjort själv,hehe. Sen hade vi väldigt mycket god dricka,kanske lite väl mycket för min del fick jag erfara senare. Vid tolvslaget gick vi ut för att se fyrverkerierna och vi skulle ha en sån där thailändsk lykta med tyvärr blåste det alldeles för mycket så det blev inget med det. Det va riktigt kallt med så gick in sen och började röja undan lite och sen gick vi och la oss rätt tidigt. Men jag hade lite svårt att somna så har nog inte fått så många timmars sömn inatt.

Idag va vi alla väldigt sega så efter frukosten tittade vi på en film och sen beställde vi pizza och tittade på en film till. Stannade kvar till fyra ungefär för att sen åka hem med buss och ta en välbehövlig dusch. Ska ta och fortsätta min slappkväll med att titta på Fångarna på fortet och sen blir det läggdags tidigt.

Haha "värst" igår va att Zandra snodde min mobil och ringde till min mamma vid elva. Försökte att låta vettig på rösten och inte sluddra alltför mycket. För övrigt hade inte de någon vidare nyårsafton, min farbror och hans fru hade redan gått hem,pappa hade somnat i soffan så det va bara mamma och farmor vakna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0