Sömniga söndag

Idag är det tråkigt och sömnigt väder. Det har varit töväder i helgen så det är grått och trist och snorhalt. Kommer mig inte för att göra nåt idag. Ska nog gå på hundträffen sen så går tiden lite och Hasse kan busa med de andra hundarna, om han är på det humöret.

I fredags va det lite festande. Zandra,Jörgen och Kent va här på lite "förfest". Jag bjöd på mat,vi spelade lite spel och tittade lite på Let´s Dance. Sen vid nio gick jag och Kent till Stallarna. Lite pinsamt för där va inget folk. Cissy hade ju varit på sittning så de satt ett gäng där. Men sen drog vi ner. Va rätt dött med folk i början men sen droppa det in mer och mer. Träffade på mitt ex oxå, va förberedd på att jag skulle träffa honom så kändes inte så jobbigt. Men det kändes ändå lite konstigt på nåt sätt. Dansade och hade kul iaf. Drog hem innan 12.

Igår hade vi spelkväll hos Zandra och Jörgen. Hade tre-rätters, förrätt och efterrätt va samma som nyår och huvudrätten va tacos,hehe. Sen spelade vi Monopol city. Har aldrig spelat Monopol innan så fattade knappt nåt, men sen klarnade lite och det är säkert roligare när man spelat det några gånger. Sen spelade vi mitt spel Så det kan låta. Det va roligare. Jag fick hoppa mellan lagen och jag fick va med och vinna två gånger. Så det va mig det hängde på,hehe. Hoppas på många härliga spelkvällar framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0