Söndag, sista dagen på helgen

Och så va det söndag igen. I fredags hade jag det jättetrevligt hos Cissy och Kent där vi fick trerätters. Spelade också spel, nån typ av charader, skitkul va det. Sen fick vi titta på bilder när de va i Tunisien i juni, bättre sent än aldrig! Mycket trevlig kväll va det iallafall.

Igår tog jag det rätt lugnt på förmiddan, sen kom min bror med sambo på besök vid tre-tiden. Vi fikade och spelade spel. Jag vann såklart, helt värdelösa va de,hehe. Sen började vi bli hungriga och bestämde då att vi skulle upp till Max. Det va gott även om det inte smakade så mycket pga förkylningen. Satt en störig man med sin son där som började snacka skit om en annan med en som jobbade där. Sen hade han nån lista med grejer han skulle göra, fixat kamerakabel, check, handlat, check, powernap, check...Väl hemma igen la jag mig i soffan och tittade på Fångarna på fortet och sen Hipp hipp. Vid halv tio sen velade jag vilken film jag skulle se. Började titta på en som gick på trean som hade fått fem plus på tv.nu. Men den va verkligen inte det, skitkass och så sa de fuck i varannan mening. Slutade med att jag gick ut med Hasse och sen la mig i sängen och tittade på Kvarteret skatan innan jag slocknade.

Idag har jag varit på Willys och handlat. Trodde de öppnade vid nio men de öppnade inte förrens tio så jag fick sitta i bilen en kvart och glo. Inne på Willys mötte jag Cissy och Kent, aldrig få man va anonym nånstans, hehe. Resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kolla igenom lite litteratur till nästa vecka. Sen ska jag bestämma om jag ska träna eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0