första juli

Vart tog juni vägen?? Tiden går så snabbt och det känns som jag inte gjort nånting. Åkte ju hem till landet i lördags och stannade tills igår. Har haft ett par fina soliga dagar. Men jag har tyckt det varit lite för varmt i solen så jag har hållt mig i skuggan. Har i princip bara suttit i en hammock och läst känns det som. När jag blir stor vill jag bo på landet eller ha en sommarstuga för sommarn är lätt bäst på landet. Jag har inga problem med att sitta och bara njuta av den fina naturen.

Men nu ska jag va i Växjö ett tag och göra lite nytta här. Sen nästa helg ska jag till Oskarshamn där det är latitud 57 som är en liten festival där en del artister uppträder. Kommer nog bli kul och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0