Regndag

Idag har det regnat konstant från ca tio. Känns som höst idag, brr. Tanken idag var att vi skulle till Strandbjörket och vara där hela dagen. Men det blev inställt men det gjorde inget. Vi har haft en härlig dag ändå. Två tjejer skulle nödvändigt ut i ösregnet så jag fick ta på mig regnkläder och va ute med dem. Jag hade inga bra skor utan bara tygskor så de blev genomblöta, tur det finns torkskåp. Efter lunch va det två som ville uppträda med sång för alla och sen va det en del andra som också ville det. Roligast var när en kille sjöng Muffins med Björn Rosenström. Den innehåller en del svordomar men ibland får man låtsas att man hör dåligt. Han svär i princip aldrig annars så. Barnen är så himla goa och roliga och jag skrattade så jag grät ett tag.

Nu precis fick jag skratta gott igen. Var ute med Hasse för ett tag sen och när vi kom in stod han vid balkongdörren och ville ut där. Jag tänkte att det var för att han brukar sitta där ute och titta och försökte få honom på andra tankar. Men han gav sig inte och skulle tvunget ut där så jag släppte ut honom. Han gick ut och kom tillbaka med en bit ben som han hade där ute. Min lilla sötnöt!!

Hasse i profil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0