Utflykt

Idag gick sommafritids på utflykt till Ryttartorpet. De som ville badade men jag tyckte det va alldeles för kallt. Det behövdes verkligen en utflykt för alla behövde springa av sig och alla hade superkul. Ett barn sa det till mig: "Camilla, jag tycker detta va en jätterolig utflykt". Men han som sköter om stället klagade visst på oss och påstod att det kostar pengar att va där!? Det står det dock ingenstans! Vi va där förra året och det va inga problem bara vi tog med oss vårt skräp och det gör vi. Men tydligare har det blivit hårdare regler i år och att alla skolor måste boka innan och betala?! Får prata med rektorn och se om det stämmer. Alla hade kul iaf och roligast va nästan när alla vuxna spelade mot barnen. Tyvärr vann vi inte trots att jag gjorde ett mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0