Böcker

Idag har jag varit på universitetsbiblioteket och lånat tre böcker. Kändes lite konstigt att gå in där för det var ganska öde, inte så konstigt. Böckerna jag lånade var iaf Hey Dolly av Amanda Svensson, Jag älskade honom av Anna Gavaldas och Bitterfittan av Maria Sveland. Får se vilken som är bäst sen. Har börjat läsa den första, lite konstigt skriven, men väldigt lättläst.

På förmiddan passade det jättebra att kura ner sig i sängen för när jag var på väg hem från bibblan började det regna och sen regnade det på rätt bra. På sommaren gillar jag att läsa. Det är då jag har mest tid, särskilt när jag inte jobbar. Mysigt att antingen sitta inne när det regnar ute eller sitta ute i solen om det är fint. Det var ett tag sen man kunde göra det nu, hoppas det kommer några sådana dagar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0