Kristi himmelsfärds dag

Egentligen vet jag inte riktigt vad denna dag innebär. De sa nåt på tv:n om att Jesus kom till himlen denna dag? Idag är det iaf strålande sol och det är superhärligt. Ska åka hem och lämna Hasse för imorgon åker gänget till Timmernabben. Stannar hemma hela dan tror jag och njuter av vädret. Ska bli skönt att komma iväg i helgen också för det ska bli fint väder, tjooho!

I tisdags tog jag förresten premiärdoppet. När jag va på väg från jobbet ringde Cissy och frågade om jag ville grilla och att jag skulle ta med badkläder! Jag är egentligen värsta badkrukan men jag ville inte va sämre. Det va inte jag som doppade mig sist iaf! Men guud va kallt det va, tappade nästan känseln i benen, hehe.


Förra sommarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0