Midsommarafton

Gårdagen blev riktigt trevlig, men det va en lugn dag/kväll. Började med att äta sillunch hos Cissy och Kent, premiär för mig för i år. Sen hade Kent förberett en fyr-kamp, först en "tipsrunda" fast han hade inte satt upp frågorna, sen va det kubb där det andra laget fick poäng för hur många gånger man behövde för att få ner pinnarna, sen skulle vi kasta tennisbollar i hink men med studs emellan, riktigt svårt faktiskt och sist hade vi musikquiz. Jag och Sara var i lag och vi vann!

På kvällen var vi hos Johan och Sara där vi grillade. Sen körde vi x-box kinect och dance central. Det var svettigt men väldigt roligt. Sen åt vi jordgubbar och glass, andra gången för mig för åt det som efterrätt efter lunchen också, hehe. Och sen spelade vi plump en gång och sen va festen i princip slut. Var hemma vid tolv så vi höll inte på så länge. Drack inte så mycket så det är skönt att va pigg idag.

I eftermiddag/ikväll ska jag köra hem till landet och ska va där några dagar. Ser ut att bli fint väder på tisdag och onsdag så det blir härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0