Helgen

..har varit bra. Fredagen va kanske inte så händelserik bara. Men lördagen vaknade jag rätt tidigt och åkte till Grand Samarkand strax efter de öppnat. Sen ringde Zandra och frågade om jag ville fika och det lät ju inte fel. Så va där några timmar. Shoppade ett nytt linne, smycken och lite smink. Sen när jag kom hem började jag fixa för kvällen för Zandra och Jörgen skulle komma på mat. Bjöd på jättemumsig mat: lövbiff med soltorkade tomater,mozarella och basilika och rotfrukter till det. Började dricka rätt tidigt så när vi åkte bussen vid halv åtta va vi rätt igång. Åkte buss till Cissy och Kent för att fira Cissys födelsedag. Fick goda tårtor där också. Sen åkte vi in till Grace och dansade och fick ont i fötterna, hehe. Va otroligt skönt att komma hem sen. Vaknade tidigt idag med av solen och Hasse som slickade mig. Måste byta till mina mörkare gardiner så jag slipper vakna så tidigt. Åkte hem till Zandra och Jörgen på eftermiddan och såg två filmer och åt pizza och avslutade kvällen med att se Solsidan.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Lät som god mat det där, inte läge att starta receptblogg för dig med? ;) hehe... Du får gärna dela med dig av det iaf!

2011-03-21 @ 08:35:34
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0