Sommartiden gör mig trött

Jag blir alltid så himla trött när man ställer fram klockan på våren och missar en timme. Igår kände jag inte så mycket, men idag. Hade svårt att somna igår för kände mig rätt krasslig. Vaknde vid sju-tiden men somnade om och nästa gång jag vaknade va den 8.50, oj då. Kändes som jag hade kunnat fortsätta att sova men pallrade mig upp för att sen gå till skolan. Blev på dåligt humör när jag skulle skriva ut ett arbete och det tog typ 5 minuter att öppna upp det, seegt. I skolan sen har jag bara suttit och gäspat hela tiden, särskilt på eftermiddan. Men sen smet jag iväg en timme tidigare för att åka iväg och jobba. Som tur va va det många barn som va ute så jag kunde bara sitta och spela lite spel. Hade stängningen och det va rätt drygt. Men nu är det kväll och det blir bara slappt resten av kvällen. Skönt att det fortfarande är ljust ute fast klockan är nästan sju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0