Torsdag

Idag har jag och Zandra gjort en intervju med en förskollärare om hur de jobbar med mångfald och modersmål. Stack sen hem till mig och skrev ner svaren. Kom aldrig igång med att börja skriva på riktigt så hon åkte hem för en timme sen. Har sedan dess diskat och dammsugit. Nu har jag suttit och läst lite bloggar och lyssnar på melodifestivalen. Tyckte det va fel låt som vann, finns så många andra låtar som är bättre, men men, Sverige och juryn röstade på Saade.

Ikväll ska jag träna för första gången på två veckor. Har haft ont i ryggen, mellan skuldrorna ett bra tag nu så jag hoppas att det blir bättre av lite träning. För ont är inte roligt att ha.


Ett tag sen jag la upp nån bild. Såg ut såhär sist jag va festfin. Det när vi va ute och dansade till Scotts!

 

Och här är Hasse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0