Eurovision

Jag och mamma kämpade för att hålla oss vakna i lördags med hjälp av popcorn och godis. Det va riktigt segt ibland men vi lyckades. Ingen av oss hade nån stor förhoppning på Saade, men det hade ju varit kul om vi kom blande de tio första. När han vann den svenska melodifestivalen tyckte jag det va skandal för jag trodde inte det skulle gå alls bra i Eurovision. Men det gjorde ju det! Han skötte det bra faktiskt och scennumret va faktiskt ett av dom bästa tycker jag. Kändes lite surt att vi blev nerpetade av Italien i sista stund, men denna tredje plats gjorde ju faktiskt att det är den bästa placeringen sen vi vann 1999. Som mamma sa så är det faktiskt bra att vi inte vann för det kostar så himla mycket pengar. Nu är det istället Azerbadjan (stavning?) som har den turen. Tycker faktiskt deras låt var helt okej sen va det ju lite kul att det va så många svenskar inblandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0