Snart sommarlov

Helt galet att det snart är sommarlov, men det ska bli så skönt. Satt och gjorde power-point till redovisningen som är på måndag. Är så himla trött på arbetet nu, så det ska bli skönt när det är inlämnat.

Imorgon ska jag jobba heldag på en förskola jag aldrig varit på innan. Hade varit skönt att va ledig men ska ändå bli spännande och kul att jobba lite.

I helgen ska vi tjejer till Ullared och shoppa lite. Ska försöka att inte köpa för mycket denna gången. Skönt att komma iväg lite iaf. Sen ska vi fira morsdag lite grann på söndag.

Känner mig så himla sömnig och hade helst velat gå och lägga mig i sova, men är lite för tidigt för det väl, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0