Tröttast

Var jag trött igår är det inget mot vad jag är nu. Inatt mådde inte Hasse bra, utan kräktes. Det va inte en gång utan fyra gånger. Sista gången var kvart i 5, så jag var rätt bra trött när alarmet ringde halv 8. Var iallafall en bra föreläsning även om jag fick kämpa med att hålla mig vaken. Han verkar må bättr nu som tur är. Ska diska upp lite sen ska jag ta en tupplur.

 

Ikväll ska jag hem till Cissy och Kent för imorgon ska vi åka till Tyskland. Bussen går halv 5 så snacka om att jag kommer va trött då. Hoppas jag kan sova inatt och att man annars kan sova i bussen. Vad vi ska göra i Tyskland? Köpa alkohol såklart. Har aldrig åkt på nån sån resa så det ska bli spännande. Sen slipper man förhoppningsvis att köpa på ett bra tag. Sommaren räddad, höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0