Tomtar tomtar tomtar

I helgen var jag hemma på landet och myste. Farmor har ju nyss flyttat till ålderdomshem så då kan hon inte ha alla sina 300 tomtar! Jag och min bror har gett henne tomtar i julklapp i rätt många år nu, så i helgen skulle vi dela upp alla dom. Sen var farmor hemma hos min farbror och hon var inne i sin gamla stuga. Så då fick jag nån tomte och lite dukar och så av henne. Egentligen har jag inte så mycket plats för det, men hon tar illa vid sig om man säger nej. Och det är inga fula grejer heller. Det luktar farmor av sakerna och jag skulle så gärna vilja att man kunde spara en doft så man kunde minnas henne varje gång man ska julpynta. Fast det kommer jag såklart göra ändå för jag tänker mycket på farmor vid jul.

Jag har verkligen fått det jättemysigt här med mina fina julgardiner och alla tomtar, änglar och annat. Älskar julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0