Mycket nu

Vi har verkligen mycket i skolan nu. Vi gör ett läroplansarbete, har salstenta nästa vecka och mitt i allt ihop ska man tänka på examensarbetet. Läroplansarbetet går ändå bra och det är rätt kul men tentan är jag lite orolig över. Har iaf fått exempel på gamla tentor så det är bara att försöka plugga på.

Försöker komma igång lite med träningen också. Ikväll ska jag på afro och imorgon aerobics, hej och hå.

I måndags blev det officiellt att jag har ett förhållande. Han är verkligen en superfin kille och jag är så glad att jag funnit honom (var egentligen han som fann mig kan man säga).

En bild på oss. Jag ser jättekonstig ut.

(Ja han är en aning längre än mig)


Kommentarer
Postat av: Cissy

Ni är jättefina! Kram

2011-09-07 @ 18:31:04
URL: http://receptakuten.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vad ska du skriva om i ditt examensarbete då?

Vad heter tentan ni ska skriva då?

Ursäkta att jag frågar men fundera att läsa till lärare.

2011-09-07 @ 20:26:16
Postat av: Camilla

Hej Agnes! Jag och min kompis ska skriva något om språkstörningar i förskolan. Typ barn som har svårigheter att kommunicera. Tentan heter demokrati och skola.

Jag tycker verkligen det varit/är jättekul att plugga till lärare, så funderar du på det är det bara att prova tycker jag :)

2011-09-07 @ 22:02:38
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Cissy!

2011-09-07 @ 22:03:09
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0