Roligt som hänt

Igår köpte jag en ny kalender och jag brukar då alltid titta i den gamla och minnas saker man gjort.
Här kommer några av de roliga saker jag gjort hittills i år:

Januari:
- Haft spelkvällar
- Varit på Stallarna när Cissy haft examensmiddag
- Firat Cissys examen med trerätters
- Haft min bror och svägerska på besök. Har för mig vi åt på Max och sen spelade spel
- Spelat bowling
- Firat pappas födelsedag

Februari:
- Firat Johan och Kents födelsedagar
- Varit i Göteborg
- Haft filmkväll hos bror och svägerska
- Haft mitt kusinbarn på besök. Bjöd på mat och så var vi på bio
- Tittat på melodifestivalen
- Dansat till Scotts

Mars:
- Varit på 20- års kalas hos mitt kusinbarn
- Firat Cissys födelsedag
- Haft Cissy och Kent på besök (bjöd nog på mat)
- Varit på Villa vik och ätit tårtbuffé

April:
- Hade grillpremiär hos mig
- Såg teatern Annie
- Firat påsk hos föräldrarna
- Åt på Båtsmannen och spelade spel efter

Maj:
- Var i Tyskland
- Firade min brors födelsedag då vi var ute och åt
- Firat Rebeccas 25- årsdag
- Varit i Ullared med Zandra och Cissy

Juni:
- Var i Timmernabben med gänget
- Varit på dejt i både Växjö och Oskarshamn
- Firat midsommar

Juli:
- Gjorde visst inget mer än att dejta och jobba ;)

Augusti:
- Varit på Karl- Oskardagarna. Var ute och åt en av kvällarna och var på bio en annan
- Varit i Karlskrona med Zandra och Jörgen och åt på Glassiären för första gången
- Varit lite på Ljungbydagarna
- Fyllt år
- Haft en galen födelsedagsfest

Detta var lite av allt roligt jag gjort hittills detta år. Har säkert gjort lite mer. Hoppas resten av året blir lika bra emellan allt plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0