Tentan skriven

Idag va det dags för tentan. Var sjukt trött på morgonen och inte blev jag piggare heller. Satt och sov när jag skrev kändes det som. Tentan var inte alls som jag tänkt mig och jag kände bara nej jag vill inte. Men jag skrev så gott jag kunde på alla frågor iaf så hoppas det räcker. Förhoppningsvis är det den allra sista tentan någonsin, men blir det en omtenta så får jag ta det då.

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt. Kanske baka om jag får lust. Har hittat ett recept som jag vill testa. Ska gå en promenad runt Trummen senare iaf för solen skiner idag. Ikväll ska vi hem till Cissy och Kent och äta och spela spel, me like.

Imorgon ska jag hem till landet. Koppla av och hälsa på farmor har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: tygkassar

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 95kr !

2011-09-18 @ 00:25:09
URL: http://tygkassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0