Ute och cyklat

Alla som känner mig vet att jag inte tycker om att cykla. Jag har bott i Växjö i nästan 3 år och det var först i somras som jag fick hit min cykel. Ändå har jag inte cyklat alls mycket, typ två gånger till simhallen och några gånger till Willys. Zandra var hos mig och pluggade innan och när hon skulle cykla hem tyckte hon att jag skulle cykla med henne och sen cykla en runda. Jovisst, det gjorde jag. Det gick bra när jag cyklade med henne men sen vet jag inte vad som hände. Höll på och dö ett tag, fick ont i huvet och ville bara hem. Har knappt nån koll på hur långt jag cyklade eller hur länge, men dötrött blev jag iaf. Jag har inte direkt bra kondis och ännu sämre cykelkondis (ha, ett nytt ord?). Aja, motion blev det iaf och jag lär väl inte kunna gå på flera dar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0