Flyttstatus

Nu har jag faktiskt packat ner nästintill allt, i alla fall det som går att packa ner. Det är bara lite smågrejer kvar som man får ta allra sist. Känns som det är väldigt mycket som ska flyttas. Blev 10 flyttkartonger+några andra lådor och papperskassar och sopsäckar. Det är inte dirkekt mycket golvyta här, har ju ingenstans att göra av allt.

Usch inatt hade jag en mardröm. Jag drömde att jag skulle flytta allt till den nya och familjen var här och skulle hjälpa mig. Vi hade packat in allt i släpvagnen, men när vi är utanför lägenheten kommer jag på att jag glömt hämta ut nycklarna. Det var sent på kvällen så jag kunde inte göra nåt. Snacka om att jag hade lite panik när jag vaknade. Tur det bara var en dröm. Det får inte hända i verkligheten!!

Hasse tycker inte om när jag stökar och håller på. Jag förstår honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0