Ljuva semester

Det var så skönt att sova och veta att man slipper gå upp tidigt. Visste knappt om det var söndag eller måndag när jag vaknade. Hasse tycker också det är skönt att jag är hemma. Han ligger just nu och sover gott i sängen. Han har bråttom med att få upp mig ibland på mornarna, men när han väl har varit ute på morgonpinkningen så kan han fortsätta sova när vi kommer in.

Det är så skönt med semester och kunna ta dagen lite som man vill. Har köpt en korsordstidning som är ett väldigt bra tidsfördriv och så har jag börjat läsa på en bok.

Igår hade jag bror med familj på besök. Bjöd på köttfärslimpa som jag konstigt nog aldrig gjort innan och till det klyftpotatis. Gott var det! Fick även frågan om jag vill va gudmor till Alwa och självklart vill jag det. Blir mysigt att vara både faster och gudmor. Lär nog skämma bort henne, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0