Harem-tema

Igår hade vi svensexa/möhippa för två kollegor. Ingen av dem hade någon aning när de blev kidnappade och fick ögonbindel på sig. Killen blev hämtad av en främmande man som var utklädd som typ FBI- agent. Alla var utsmyckade till tänderna med fina sjalar, paljetter, glitter mm. Senare på kvällen kom två magdansöser och lärde dem magdans. Roligast var killens tappra försök att svänga på höfterna, skrattade så jag grät. Hela kvällen var grymt lyckad och som vanligt blev jag kvar bland de sista. När vi åkte hem blev det världens åskväder, lite småläskigt faktisk. När jag la mig i sängen snurrade huvet lite på mig men somnade relativt snabbt. Fast vaknade till nångång att jag inte hade nåt täcke på mig, haha.

Förresten så är det ett bra tips att ha något slags tema när man ska ha fest. Jag skulle vilja ha nåt när jag fyller år men vet inte vad. Får se om jag kommer på nåt kul!

En något suddig bild tagen från en kollega. Tyvärr syns jag inte på denna bild, men jag står bakom hon med vitt linne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0