Pysselsöndag

Idag gör jag inte så mycket här hemma. Har äntligen börjat ta tag i att sätta in alla foton i fotoalbum. Tejpen tog slut så måste dessvärre åka och köpa mer. Jag har även börjat att sortera mina recept i olika kategorier i min receptpärm. I eftermiddag ska Hasse få leka med en hund som heter Zigge som han även lekte med lite igår. Nu ligger han och sover sött efter lunchpromenaden. Sen ska jag göra äppelkräm, fick en del äpplen av en kollega.
 
Igår hade jag Cissy och Kent här på mat. Bjöd på en mycket god kyckling-med-curry-gratäng. Sen var vi och såg Rännstensungar på teatern. Den var rätt okej men tyckte den var lite långtråkig emellanåt. I första akten var jag "irriterad" på en gubbe som satt och prasslade och smaskade på godis och i andra akten var jag nära att somna, haha. Men det var ändå mysigt att gå på teater i den gammaldags miljön.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Mmm supergod kycklinggratäng igår! Har en likadan i ugnen här nu... hehe... Kanske kommer upp på min blogg sen med ;)

2012-10-07 @ 17:29:56
URL: http://receptakuten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0