Skön helg

I fredags hade vi afterwork hemma hos en av mina kollegor. Vi åt pizza och drack gott. Det kom 18 stycken så det blev ett jäkla kackel, hehe. Jag åkte hem vid ca halv 12 och det kändes lagom. Lät som de andra höll på längre. Det var en riktigt trevlig kväll och jag hoppas det blir en ny AW snart. Igår hade jag en skön sovmorgon och sen löste jag melodikrysset. Efter pannkakslunch gick jag en promenad och sen slappade jag i soffan. Blev väldigt trött och fick ont i huvudet sen på eftermiddan. På kvällen tog det bara lugnt och tittade på Så mycket bättre. Idag sov jag också länge, så skönt. Sen har jag rensat avloppsbrunnen i duschen och under handfatet. Det är sånt man borde göra oftare, för fy va äckligt det är. Nu håller jag på och gör god köttgryta. Sen blir det en promenad i solen och sen slapp resten av dagen. Ikväll ska vi hem till Johan och Sara och äta älg. Det kommer bli gott och trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0