Valborg

Idag är det valborgsmässoafton. Har jobbat fram till tre sen har jag gått en runda, behövde röra lite på mig trots att det blåste som sjutton. Ikväll är gänget samlat hos Cissy och Kent. Ska bli kul, unnar mig vin ikväll, tycker jag förtjänar det faktiskt. Ska bli så himla skönt att vara ledig i morgon och bara slappa. Helgen som var kändes som jag hade väldigt fullbokad: i fredags lämnade jag Hasse för klippning och då passade jag på att hälsa på Rebecca, Andreas och deras lille Alfred. Sen var jag även på stan en liten sväng. Kvällen sen blev väldigt lugn. Fredagskvällarna numera går åt till att försöka hålla sig vaken, hehe. På lördagen städade jag hela dagen nästan. Sen var Cissy och Kent hemma hos mig och jag bjöd på mat. Sen drog vi vidare till Rinkdansen i Alvesta. Först var där tråkigt men det blev roligare sen som tur var. Roligast var i partytältet, superbra musik. Komiskt att jag blev uppbjuden av en snubbe precis innan vi skulle åka hem. På söndagen var jag hemma på landet. Mamma hade bjudit bror min så vi hade en mysig liten familjemiddag. Sen åt vi äppelpaj ute som jag hade gjort på lördagen. Sen satt vi ute en stund och njöt i solen innan jag åkte hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0