25 år i morgon

Ja, i natt blir jag 25 år, tänka sig! I helgen firades min farmors 95- årsdag och min 25- årsdag. Farmor bjöd på smörgåstårta och jag bjöd på massa kakor och tårta. Det blev lite väl mycket av det goda så vi mådde alla rätt illa. Men det var ett trevligt kalas annars. Av farmor fick jag gamla salt- och pepparkar som är som figurer som en mamma, pappa och ett barn. Mamma hade sagt till farmor att jag ville ha dem och att hon kunde ge dem i present. Har minne av när jag var liten och gillade att leka med dem. Av min farbror fick jag pengar och av min kusin en paradisask. När alla hade gått hem fick jag presenter av min familj. Först fick jag present av Alwa: två tesorter och tre praliner från Gerdas. Av min bror och Emma fick jag en hemlig resa! Har ingen som aning om vart det är, men det blir säkert spännande. Av mamma och pappa fick jag ett fint silverarmband och presentkort där jag själv får välja affär.
 
I morgon ska jag fira med Cissy & Kent och Johan & Sara. Skulle bjudit hem dem men C & K har bilen på service så jag bjöd hem mig till dem istället. Ville liksom inte sitta hemma själv när jag fyller år. Blir bjuden på grillat också så det blir trevligt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0