Solig dag- igen!

Idag kommer det bli en kanonfin dag, som man är rätt bortskämd med. Jag ska ta och plocka undan lite här på förmiddan. Sen blir det en eftermiddag i solen med svalkande bad. Hoppas det inte är så mycket folk vid Ryttartorpet. Annars får jag åka runt och leta efter en bra badplats.
 
Förra veckan var jag i Tving hos Zandra, Jörgen och lilla Smilla. Jag åkte till dem i torsdags och åkte hem igår, söndag. Har haft sköna dagar med massa prat och skratt och bebismys. Det var dessutom festival i Karlskrona så var inne på det på fredagskvällen och på lördan. Kändes så skönt att få träffa dem lite igen, blir ju inte så ofta. Men nu framöver kommer det bli det. Ska försöka träffas nästa vecka då det är Karl- Oskardagarna, sen ska jag ha födelsedagsfest och sen är det dop i början på september. Mycket kul som händer framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0