"Jag vill aldrig att sommar´n ska ta slut"!

Helt otroligt vilken sommar vi har i år. Idag är det ca 28 grader varmt! I måndags körde jag hem för att vara hundvakt och då var det inte så varmt och blåste kallt gjorde det. Men sen blev det bättre och bättre. Har haft det lugnt och skönt på landet som vanligt. Har börjat läsa Törnfåglarna som visade sig vara en av de bättre böcker jag läst. Handlar om en fattig familj som bor på Nya Zeeland men som sen flyttar till Australien där de får det bättre. Man får följa deras liv och det börjar på 1920- talet.
I onsdags bjöd jag och min bror farmor på grillat. Det uppskattade hon verkligen, att få komma hem till landet och få äta god mat. Tiden gick väldigt snabbt och vi hade en supermysig kväll.
 
Ikväll ska jag va följebil åt Cissy och Kent som ska flyga luftballong och de vill ha lite bilder. Ska hem till dem och grilla om en stund. Blir trevligt att träffa dem igen, var ett tag sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0