Sista helgen i juni

Jamen vart tog nu denna månaden vägen!! Får lite panik ibland att tiden går så himla snabbt utan att man gör något kul. Igår hade jag i alla fall bror, svägerska och brorsdotter på besök. De ville äta på Samarkand så det fick det bli, för andra helgen i rad för min del. Det var latindans när vi åt men de hade så hög musik så vi gillade inte det så mycket, jo Alwa förstås, hon började dansa när hon hörde musiken. Gick i lite affärer och jag köpte en jättesöt tunika och en tunika med tillhörande leggings till Alwa. Det är mycket roligare att handla kläder till de små. Köpte med oss fika sen som vi åt hemma hos mig. Alwa började rota i min bokhylla och då insåg jag hur dammigt det var, så håller på och städar här idag. I eftermiddag blir det lugnt, men nån form av träning ska det bli, antingen löpintervaller eller långpromenad, får se hur vädret blir.
 
Nästa vecka börjar SISTA jobbveckan innan semestern. Kommer nog bli drygt att jobba, hoppas att tiden för en gångs skull går fort.
 
Alwa provade glasögon. Kan man bli mycket sötare!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0