Det regnar idag

Vaknade av värsta skyfallet strax innan 9 idag. Hade balkongdörren öppen lite så det lät extra mycket. Tänkte att jag skulle vänta med att stiga upp tills det regnat över, men det gjorde aldrig det så steg upp halv tio. Som tur är tycker Hasse det är sovarväder idag så han är lugn. Han är nog dessutom trött sen gårdagen. Vi var hemma hos Cissy och Kent och hade det mysigt. Satt ute och pratade och åt god mat ända till halv nio. Sen fick Hasse sitta i deras förråd medan vi tittade på Eurovision. Det tyckte han inte riktigt om, utan spekade på dörren och pep. Han lugnade ner sig lite emellanåt och jag var och försökte lugna honom. Hade som sagt en trevlig kväll, fast som vanligt var vi rätt trötta. Nu var det sista gången man träffade Zandra och hennes stora mage. Det är bara ca 2 veckor kvar nu, så spännande.
 
Pratade med mamma för ett tag sen. Det har visst varit ett rån/misshandel på min gata i natt vid halv 3. Tur att jag hade kommit hem innan. Tycker det är läskigt sånt där och alltmer vanligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0