Hoppsan, det var ett tag sen

Ja, det var visst ett bra tag sen som jag skrev sist. Det har väl inte hänt så jättemycket heller direkt. En jättefin höst har det varit i alla fall, milt för årstiden och med jättefina höstfärger. Har träffat mina fina vänner en del. Annars har det varit mycket på jobb så har inte orkat så mycket mer. Men nästa vecka är det höstlov så det blir lite lugnare, förutom att jag ska jobba en timme mer nästa fredag. Sen veckan efter är det dags att börja med utvecklingssamtalen så nästa helg lär jag behöva sitta och förbereda inför det.
 
Ikväll ska jag äta på 4- krogar med min familj. När min bror fyllde 25 bjöd han nämligen på restaurang så det är lika bra att jag också gör det.
 
Imorgon ska "tjej-gänget" till Ronnebybrunn och ha det mysigt. Jag fick presentkort av dem när jag fyllde år. Det ska bli så skönt att komma iväg och koppla av lite.
 
En riktigt lyxig helg blir det alltså. Kul att ha det så ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0