Äntligen äntligen helg

Guu´ va skönt det är att det är helg. Det har varit en väldigt intensiv vecka med massa plugg. Men det va värt det så att man får en pluggfri helg.

Igår satt vi på bibblan till klockan sex. Sen stack jag hem en runda för att sen gå upp till Statoil och hämta ett paket från H&M (det är typ en skjorttunika,va inte riktigt som jag trodde den skulle va,men den va fin ändå). Sen mötte jag upp Zandra för att handla lite mat till kvällen. Och så gick vi hem till henne och tittade på Så ska det låta och åt framför TV:n och så såg vi lite på Singing bee och del 1 på en thrillerserie,va del 2 direkt efter,men jag kände inte riktigt för att stanna till klockan 1 så jag gick hem och det va jääätteskönt att få sova. Har stigit upp runt 7 varenda dag denna veckan,så det va skönt med sovmorgon..

Idag blir det brunch vid 11, sen lite shopping och sen blir det party och utgång. Det va aslängesen så det ska bli kul. Fast oj jag har glömt bort att berätta att jag blivit förkyld :/ Inte kul alls, ont i halsen och lite snörvlig. Har druckit honungste och dricker Echinagard. Skulle dock börjat dricka Ehinagard på morronen igår,men jag hade inte det hemma så jag köpte det igår och drack hela kvällen,men det blev inte direkt bättre..men men så kan det va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0