En hemsk start på dagen..

Jag har haft en riktigt riktigt hemsk start på dagen. Gick till bibblan för att skriva ut seminarietexten,kvart över 8 märkte jag att jag tydligen inte skickat den till min mail (vi började halv 9). Så det va bara att sticka hem och skicka den. Blev en hel del svordomar för datorn va rätt seg. Sen fick jag springa tillbaka till skolan och kom dit helt svettig. Men jag kom inte så värst sent ändå och läraren var rätt förstående. När de andra började diskutera i smågrupper fick jag springa och skriva ut. När jag skulle gå tillbaka föll jag i trappan *lite pinsamt*

Meen nu kan dagen bara bli bättre. Sitter hemma hos Zandra nu eftersom vi har ett hål på 3 timmar. Vi ska äta ihop,kanske vi äter ute om det är varmt och skönt. sen har vi bild i 3 timmar. Ser inte riktigt fram emot det,men det kanske blir kul.

Efter skolan ska jag och Zandra träna djupvattenträning. Får se om man håller sig flytande eller om man drunkar som min mamma trodde :P Men man har västar på sig så det går nog bra.

Ikväll blir det jag som får stå för maten. Kom överens om att vi ska äta tacos...mums mums

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, va gott me tacos!!

2009-04-03 @ 17:39:48
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0