...

Har egentligen inget roligt att berätta. Men såhär är läget:

-Har grupparbete som ska redovisas på fredag.
-Ska redovisa om balansen på måndag.
-Ska börja skriva på en individuell uppgift i helgen som ska in nästa söndag
-Ev. ska vi festa på lörda..
-Ska till mitt sommarjobb på måndag och hälsa på
-Praktik nästa onsda-torsda
-Den nya lägenheten ska besiktigas nästa freda. Om den blir godkänd får jag nycklarna...
-Sen är det praktik hela nästa månad.

Sen måste jag packa och så träna. Fullt upp med andra ord..

Fick tillbaka tentan som vi gjorde förra månaden när det nu va. Fick givetvis underkänt på den,men det hade jag på känn. Verkar inte som att det va alls många som klarade den. Hoppas lärarna fattar att det va en svår tenta. Det ska va omtenta på den den 9:e maj, men jag har nästan bestämt mig för att skjuta upp den och göra den i augusti,för det kunde man göra om jag fattade det rätt. Känns nämligen inte som jag har tid att plugga till den när man har så mycket annat att tänka på....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad pluggar du för något? :)

2009-04-22 @ 11:40:28
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Jag pluggar upp lite gymnasiebetyg på mitt gymnasium. Man skulle kunna säga att jag går i fyran ;)



Roligt men förskolelärare :)

2009-04-22 @ 21:36:23
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0