Gårkvällen.

Det blev rätt kul igår,även om jag inte mådde så bra. Men tog det väldigt väldigt lugnt (men det hjälpte inte,utan va tvungen att besöka toaletten :( ) men men när vi väl kom ut till Sivans började jag komma igång lite. Det va faktiskt mestadels bra musik igår oxå och det gör att man vill dansa. Vi gick hem vid 1-tiden igår och det va riktigt skönt att krypa ner i sängen,men först drack jag te för att lindra min stackars hals. Förkylningen håller i sig,har både lite ont i halsen och är snuvig. Men så kan det va..ska ta det lugnt idag,men jag måste ta och packa,ska ju kanske flytta nästa helg så...

(dyker kanske upp nån bild senare,även om jag inte alls blev bra på bild igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0