Hade lite tråkigt

Har läst lite av det jag skulle, men jag va rätt okoncenterad så jag har gjort en lååång lista som jag hittade på en blogg. Ha en trevvlig läsning säger jag bara:

Lovar du att vara ärlig? Jadå

Du heter: Camilla

Smeknamn: Millan, Milla

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell sådär direkt

Beroende av: Sömn, mat, familj/vänner

Vad tror folk om dig?: Hmm, tja, att jag är blyg, lite tråkig, kan väl inte jag svara på egentligen

Stämmer det?: Jag kan va rätt blyg när jag träffar nya människor, ibland kanske jag är rätt tråkig

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är rolig

Vad säger du för att imponera på någon?: Ehh????? Jag är mig själv..

Hur imponerar man på dig?: Folk som är sig själva och är stolta över det. Att man har något mål i livet

Brukar du skratta för dig själv?: Det händer rätt ofta att jag gör det

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Blir nog att sitta ute någon timme nu"

Var bor du?: Växjö

Trivs du där?: Ja, absolut

Äger du några converse: Nej tyvärr, men de är jättesnygga

Sprit, cider, vin eller öl: Dricker inte jätteofta, men det brukar bli cider eller vin

Brukar du bli för full: Inte särskilt ofta, är dock väldigt lättpåverkad

Är du allergisk mot något: Nope

Hur svarar du i mobilen: Är det mamma: "Ja, hallåå". Är det nån kompis "Heeej". Är det nån jag inte känner: "Hej, det är Camilla"

Antal timmar sömn inatt: Ca 9

Brukar du komma i tid: Ja, alltid. Jag tycker att det är jätteviktigt att komma i tid. Kommer hellre för tidigt än för sent!!

När mår du bra: När jag har fått sova bra, när jag är med trevliga människor, eller när jag sitter och slappar framför TV:n, eller efter jag tränat

När blev du fotad senast: Idag i skolan :P

Hur känner du dig nu: Lite trött, småsugen på nåt

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grått eller blått

Vad tycker du om fötter: Jag är inte så förtjust i fötter

Vad saknar du: Min familj och familjehunden Bamse

Hade du en bra kväll igår: Jo då, den va helt okej

Favorit dryck på morgonen: Juice

Rakar du benen: Nu när det är vår och sommar försöker jag göra det rätt ofta, men det är jäkligt tråkigt

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tio och elva. Lite senare på helgerna!!

Är du blyg?: Ibland när jag träffar nya människor

Sysslar du med någon idrott: Ja, jag har ju nyss börjat träna på en simhall och varvar med vattengympa/gym/aerobics. Ska testa på och se vilket som är roligast

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hmm, vet inte, men det är nog möjligt

Har du spytt offentligt: Jodå, det har hänt

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ehh, vet inte. Köra runt i en snygg bil och låtsas vara cool kanske??!!

Är du nöjd med ditt liv: För tillfället, ja. Men det pendlar upp och ner

Är du bortskämd: Nej, det är jag verkligen inte. Jag får klara mig själv och det tycker jag är bra att jag får göra. Skulle det krisa riktigt ordentligt ställer mina föräldrar upp

Vad gör du i morgon: Tvättar och sen skola

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Har ingen speciell

Vad längtar du till?: Till jag ska hem på torsda och få vila upp mig på landet

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har inte många vänner, men de jag har är bra och äkta

Vad använder du för shampoo?: Blandar mellan massa olika, men för det mesta använder jag Head and shoulders

Hur gammal är du: 20, fyller 21 i augusti

Tycker du om någon just nu: Inte om det gäller kärlek, annars gillar jag givetvis min familj och mina vänner

Gröna eller röda äppeln: Röda äter jag oftast

Gillar du golf: Nej

Vilken tid gick du upp idag: 7.25

Har du sovit i din egna säng inatt: JAAA

Har du strumpor på dig nu: Ja, lila

Är det okej att gråta: Ja, det är klart

När grät du senast: Ögonen blev lite fuktiga igår när jag såg Vårt bröllop i era händer

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka iväg på en härlig resa, köpa massor med kläder och spara en massa

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, verkligen inte

Har du piercing: Har bara hål i öronen

Vill du gifta dig: Ja, det vill jag

Vill du ha barn: Ja :)

Solar du ofta: Ofta och ofta. Gillar inte att sitta och pressa om det är för varmt. Nu i början på våren är det skönare tycker jag. Solar i solarium ibland

Är du bra på att laga mat: Njaaee, det kan jag väl inte påstå att jag är

Är du flygrädd: Ja, lite. Har aldrig flygit så

Hur vig är du: Inte alls

Är du musikalisk?: Jag älskar att lyssna på musik och tycker att jag kan hålla takten rätt bra, men sjunga det kan jag fan inte

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Äter de flesta glassarna

Tror du på ett liv efter döden: Ja, jag tror det

Tycker du om sushi: Aldrig smakat, och vill inte göra det heller. Det ser för äckligt ut tycker jag

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips eller popcorn...eller glass :P

Har du tandläkarskräck: Nja, inte så värst. Man blir ganska härdad när man haft tandställning kan jag säga

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Varken eller, men mer morgonmänniska tror jag

Vilken ögonfärg har du: Grön

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, nån enstaka gång har det nog hänt

Biter du på naglarna: Nej, det är det värsta jag vet när folk gör. Jag får rysningar i heeela kroppen

Röker du: Nej, aldrig. har aldrig smakat och kommer inte att göra heller

Hur ofta tränar/motionerar du: Ska försöka träna 3-4 ggr/veckan nu när jag börjat

Senaste låt du hörde: The Killers, The spaceman eller nåt sånt hette den. Spelades på P3, aldrig hört den, men den va riktigt bra faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0