Sicket sommarväder

Vilket väder det är alltså. Och jag är fortfarande förkyld, men det är ändå mycket bättre idag..
Idag va det dags för praktik igen,känns som det inte va alls längesen jag va där. Men sist va utegården snöig/blaskig/lerig och alla barnen hade vinterkläder och galonisar. Det slapp dom nu, nu va det bara och ta på sig ett par skor och springa ut..

Ikväll Måste jag packa. Jag skulle gjort det i flera dar nu,men jag har inte haft tillräckligt med ork att göra det. Imorron är det besiktning och det ska jag va med på. Hoppas att jag kan flytta in i helgen, men jag tror att den kommer behöva målas om. Får se helt enkelt...

Igår tog jag en riktigt dunderkur bestående av pressad apelsin,grape och citron,sen slog man på tevatten och sist vodka (för att det ska komma ut snabbare i blodet). Det va rätt surt med grape och citron så jag fick tvinga i mig det. Men jag känner mig bättre så det får nog bli det ikväll oxå.. 



(Bild hittad på google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0