Tisda..

Idag håller jag på och tvättar,väldigt tråkigt tycker jag det är,men det är sånt man måste göra..
Var hos Zandra och vägde mig,har gått upp nästan 1 kilo sen jag vägde mig sist och det tycker jag inte va så kul. Det kan vara hormonerna oxå för jag tror jag har ägglossning för jag har fått massa finnar. Det skyller vi på denna gången. Hoppas att jag går ner lite, Fast vi har ju inte tränat så värst länge än, så nåra kilo hoppas jag försvinner. 

Känner mig jättetrött, fast jag har sovit massa timmar. Men jag hoppas jag piggnar till snart. Ska till skolan sen vid kvart över ett,så det är ju ett bra tag till...

Nu ska jag ner till tvättstugan...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0