Helgen

Bestämde mig för att åka hem till föräldrarna även denna helg. Kände nämligen inte alls för att vara ensam, särskilt inte eftersom det va så himla fint väder, plus en annan sak som jag inte behöver nämna här. Så jag tog och packade ihop lite småsaker och åkte nästan direkt efter att jag slutat på jobbet. Har haft det lugnt och skönt och har bättrat på solbrännan lite grann. Igår va vi på Kosta outlet. Jag köpte faktiskt inget alls. Va väl inte på nåt direkt shoppinghumör. Det va mamma som shoppade istället och det är väldigt ovanligt!!
Denna veckan jobbar jag ikväll, onsdag- och fredagkväll och så hela helgen. Rätt mycket kvällar alltså och det är både på gott och ont: man jobbar inte riktigt lika många timmar som när man jobbar dag, det är mycket lugnare men det är också mycket segare när man är ledig hela förmiddan och lite på eftermiddan. Men jag hoppas att veckan rusar iväg så att jag kan få min semester :) Imorgon ska jag åka in till stan och leta efter födelsedagspresent till farmor. Inte världens lättaste att veta vad man ska köpa, men nåt bör jag ju ändå hitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0