Jobba kväll

Jobbar kväll idag, jobbar nästan bara kvällar det jag har kvar att jobba, och det är rätt segt. Går nästan bara och väntar här hemma för att åka och jobba. Kan säga att jag är extremt trött på att jobba nu. Men det är bara att försöka kämpa in i det sista.
Var hemma hos föräldrarna och kopplade av i helgen, spelade minigolf med brodern, hans sambo och mamma,grillade och va på IKEA och tog det allmänt skönt. Vill att denna och nästa vecka ska gå snabbt förbi så jag kan va helt ledig och inte tänka på något...

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Skrev ju att vi inte kunde komma o grilla imorgon eftersom Kent ska till sina föräldrar, men om du varken kan torsdag eller fredag kommer jag gärna över o grillar imorgon :) Alltid trevligt med lite sällskap ju! kram

2009-08-04 @ 17:38:24
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Cissy

btw... skicka sms inatt/imorgon om jag ska komma :) hehe

2009-08-04 @ 17:38:57
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0