Det går bra nu

Va och tränade Easyline med Zandra innan och det va faktiskt rätt kul. Va inte särskilt peppad innan,men det är så med mig ibland; jag tror att en del saker ska va jobbiga och tråkiga, men så visar det sig sen att det inte är det. För er som inte vet så är Easyline olika gymmaskiner som man ska göra i 30 sekunder sen snabbt byta till nästa. Det finns inga vikter på,utan bara luftmotstånd. Det gör att man själv bestämmer hur tungt det ska va, ju fortare man gör övningarna desto tyngre blir det. Emellan alla stationer är det andra sorters övningar, som till exempel step på bräda. Svetten bara rann och röd som en tomat blev jag!!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Började med att ringa min handledare,men hon va upptagen med att ha samling så hon ringde upp en timme senare. Bestämde att hon ska maila över alla kort jag tagit på barnen och att jag ska komma och gå igenom reflektionsbladet på torsdag. Blir lite mysigt för de skulle visst ha nån form av luciafirande då oxå :) Sen va jag och fikade med Zandra på stan,alltid mysigt. Och så har jag jobbat en sväng oxå. Jobbigt när det är 26 barn att hålla reda på..

Börjar se fram emot lördag då jag och tjejerna nedanför+Jessica ska ha julbord och sen ska vi ut på Sivans :) Va faktiskt ett tag sen jag festade nu,sist va Halloween,så det börjar bli dags nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0