Hemma på landet

Sitter och har lite halvtråkigt här hemma. Mamma jobbar dagarna innan julafton,pappa är ledig men för tillfället är han nere i stan och fixar lite och så ska han hämta mamma på jobbet. Tur att de har internet iaf,så det inte blir så långtråkigt:)

Igår va mamma,Kennerth, Emma och jag på julmarknad. Vi trodde det skulle va utomhus så mamma sa till oss att klä oss varmt, men när vi kom dit visade det sig att det va inomhus, så vi hade klätt oss i onödan. Mamma bjöd på fika (inte världens godaste,utan det va rätt torra kakor)

dag har jag varit hos tandregleringen och de satte på lite mer lim på tråden som jag har på baksidan. Sen gick jag några ärrenden åt min gamla farmor. I eftermidda har jag varit ute rätt mycket. Det har varit en väldigt solig och fin vinterdag :)

Har suttit och tittat på lite bilder som pappa har på datorn här:


Tror detta va första gången jag va hemma med Hasse. De andra två hundarna är Bamse som är familjens hund och Lufsen som är farmors hund.


Också en rätt gammal bild på Hasse


Jag och Hasse,och Bamse där nere i hörnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0