Besöket i hemstaden..

..gick bra. Det kanske inte va världens roligaste att gå till tandregleringen,men det gick bra...

Sen va vi som sagt i mitt barndomshem o hälsade på en sväng. Det känns helt annorlunda att komma hem...här hemma i lägenheten eldar vi ju knappast med ved o vi har inga kossor som går precis utanför fönstret o det finns ingen skog när man tittar ut...

Zandras min när mamma sa att pappa fyllde på badkaret ute va rätt rolig. Hon tänkte inte på att vi fyller på ett badkar med vatten till korna!! (Hoppas att det är okej att jag skriver det här). Det va riktigt sött :)
Vi har verkligen haft olika uppväxt, jag har varit van vid att ha olika djur omkring mig:vi har alltid haft hund,fast det är ju inget ovanligt,vi har haft massa får,myskankor (är lite större än vanliga ankor), highland cattle kor (långhåriga med långa horn) o nu är det fjällkor o hönor (det är nån särskild sorts hönor,men jag kommer inte på va de heter) o så har jag varit van vid att strömmen har gått varenda vinter o att man då bl a inte kunde spola på toan utan om man hade tur va man förberedd på att strömmen skulle gå o då hade man fyllt på i hinkar som man fick skölja ner med, när det va Gudrun när vi va utan ström i 15 dygn tog vi vatten från dammen för att kunna spola.
Zandra är uppvuxen i storstan o är inte van vid något av det ovanämnda..men än så länge har det gått bra för oss båda i livet

Min Bamse är så söt. Hade varit mysigt att ha honom här..men det hade nog varit extremt jobbigt..för han är inte van vid att vara i en lägenhet så jag tror att han hade blivit nervös.....


Ikväll är det säsongsstart för Greys Anatomy :)


Dr.Mac Dreamy. En sån doktor hade man gärna velat gå till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0