Dagen efter...

...mår man som man förtjänar :P
Tog det rätt lugnt igår,för kvällen började med att jag kände ett illamående,så jag bestämde mig för att ta det lugnt. Men som tur va så gav illamåendet med sig så även jag kunde dricka lite och så va chipsen väldigt goda också..haha

Vi började hemma hos Zandra där vi började med Sing star...jag kan verkligen INTE sjunga,jag måste ha världens sämsta sångröst och så ska jag bli förskollärare,jag säger då det...
Sen gjorde vi lite andra diverse lekar t.o.m Hela havet stormar :P

Sen drog vi till Sivans..där va inte så jättemycket folk när vi kom,men vi ägde dansgolvet iaf..men senare kom det jättemycket folk..lite jobbigt att dansa då när man inte har utrymme och alla trängs..

Jag fick en invit till att följa med en hem..men han va alldeles för full och bara sluddrade...så nej tack...dessutom är inte jag typen som följer med någon bara sådär...tror knappt det va någon som va så desperat som följde med honom hem..men vem vet han kanske fick napp...

När vi gick hem sen snöa det jättemycket och det va jättekallt...Zandra och dom andra stannade vid kebabvagnen och köpte kebab..men jag valde att avstå eftersom det ändå är sån kebab som jag inte gillar..så jag gick hem och kröp ner i min gosiga säng istället

Jag har sovit mycket längre än jag brukar,jag brukar annars stiga upp relativt tidigt ändå..men sängen va extra skön idag..sen prata jag lite med Zandra i telefon  och efter det gick jag upp på toa..men kände att jag inte orkade va uppe så det fick bli sängen igen..sen ringde mamma vid 20 över 10 och efter det steg jag upp och tog en snabbisdusch sen har jag varit uppe..men känner mig väldigt seg idag

Mamma och pappa kommer sen efter att dom varit och ätit...jag kände inte för att följa med dom och äta...inte sugen på mat alls..min frukost idag bestod av en banan och en apelsin :P sen får jag kanske äta något litet till innan dom kommer....


TACK allihopa för en trevlig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0