FÖRKYLD :|

Idag vaknade jag upp o va jätteförkyld..det började lite igår..men idag va det värre (täppt i näsan,ont i halsen,lock för öronen) o nu har jag lite feber....va nära att ringa o sjukanmäla mig men det kändes lite mesigt att göra p.g.a. en förkylning så jag har varit där hela dan...men det har varit segt....

Jag som skulle ha en så skön helg..då vill man ju inte va sjuk..Zandra va hos mig nyss o vi åt kvällsmat ihop..hon den fuskisen ska till Malmö o titta på Melodifestivalen..jag får ligga här i min soffa o snörvla isället...

Denna helgen får bli en krya-på-mig-helg

Det är ingen vacke syn man ser när man tittar sig i spegeln...är blek..rosig om kinderna o har värsta röda näsan...

Detta inlägg kan inte vatt så roligt att läsa..handlar ju bara om sjukdom...men nu har jag fått klaga lite iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0