Fredag...

Oj..vad jag har varit effektiv denna morron..vaknade och va jätteutvilad..steg inte upp förrens kvart i 9 vilket är rätt sent för mig..men för många andra så är det tidigt. Sen fick jag ett ryck och började städa;dammtorka,dammsugat, bädda rent i sängen och gjorde ett försök att rista av täcket och överkastet, men det va inte så lätt,men la det i fönstret iaf så det luftades lite,saknar lite att bara kunna gå ut och rista av sängkläderna och sen låta det ligga där hela dan,det lukar så gott när man tar in det sen..men men

Ja just det ja,jag har fått ett erbjudande på en lägenhet :-O Jag ringde hon som bor där nu och hade hoppats att jag hade kunnat komma och titta på den idag,men hon va inte hemma,men jag ska se den på månda :)

Ikväll ska jag och Zandra gå på Afterwork på Sivans och äta mat,skönt att slippa laga mat,nu till lunch har jag mat och värma, så kanon. Sen senare ska vi till Cissy och Kenth och titta på Let´s Dance och så fyller Kenthan år, Grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0