Hej hopp galopp

Min dag har varit helt okej..skönt att ha sovmorron idag :)

Pluggade lite på förmiddan och sorterade papper och satt in i pärm..duktigt av mig...

Skola sen vid ett..hade musik..jättekul att få flumma av sig lite..aldrig fel..men det påminde rätt mycket om det som vi hade i höstas...men den läraren är verkligen superbra....

Efter skolan gick jag och Zandra och handlade lite på ICA och en varsin macka på Subway...sen har vi varit hos mig och hängt och pratat och tittat på Top Model. Hade lite ont i huvet och blev orolig att jag skulle bli sjuk..men nu känns det bättre..va nog bara slarv med maten och för lite vatten....

Sa till Zandra att ibland när jag varit med henne så har jag ont i halsen för att jag pratat för mycket...haha...det är konstigt med mig för jag pratar inte så mycket med någon annan..förutom mamma...jag tror att jag är lite szitzofren..för jag är olika personer i olika situationer....

Imorron blir det en pluggdag hela dagen...skoj oboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0