Lörda..

Idag åker jag hem till Ljungby igen för att gå på kalas. Hoppas att det blir någorlunda trevligt, våra kalas brukar inte va super-duper-roliga direkt..men men...rätt skönt att komma hem emellanåt..fast det va ju bara nåra dar sen jag va hemma sist..fast det va inte länge alls....

Värst är att jag inte kan titta på Melodifestivalen men Zandra,Cissy o Kenth som jag brukar...men jag o Zandra ska titta på Melodifestivalen imorron..men jag hinner noog titta på det ikväll med mor o far..våra kalas brukar inte hålla på så länge så...

Var o gick en liten kort promenad på morronen o lämnade tillbaka nåra böcker på bibblan..sen gick vi förbi där jag ska bo sen *längtar* o så gick vi förbi där Zandra ska bo väldigt snart....

Inge roligt väder alls idag..o Campus ser helt tomt ut på folk..men många ligger säkert o sover efter festandet igår. Jag konstaterade igår att jag nog är en tant för Zandra va här hemma igår o vi satt o kollade på Let´s Dance o drack te istället för att va ute o festa....sen när jag gick o la mig..ja då va det massa som gick mot Stallarna....o väsnades gjorde dom oxå..ungdomar nu för tiden..kan man inte få sova i fred en freda :P *skratt* Nämen..jag tycker bättre om att festa på våren o sommarn när det är varmare ute.....

Kommentarer
Postat av: Linn

okej va skönt att fått större :)

2009-02-21 @ 12:48:58
URL: http://helgebringl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0